22 Aralık 2007 Cumartesi


yorgunum *
mandalina yemekten midem sisti * dayanamadim ! * dünyayi turuncu görüyorum !
*
hava berbat üsüyorum * ben yaz cocuguyum * cok üsüdüm
*
aslinda koyversem süper sacmalarim simdi * ama size kiyamiyorum !
PePeRoNi yaz 3000' e gönder cebine gelsin * PPePeRoNi yazarsan daha alengirli biri seyler gelir *
iste böyle sacmaliklar uzar gider *
bu yüzden size bi iyilik yapip kisa kesicem *
*
ama giderken son bir kiyak yapicam *
Retro Housewife sizi bi süre oyalar !
hatta hatta
glorious vintage ' yi eseleyip - keyifli keyifli bakinabilirsiniz !
5'e kadar sayiyorum hemen TIK la !

*
*
*
2008 yaklasti * yeni yildan bi beklentim yok * olsa ne olcak * sanki olucak ama Noel baba ve ren geyikleri gecerken bacamdan SUNLARI boca ederlerse cok sevinirim *





Hiç yorum yok: