30 Mayıs 2008 Cuma

oooooo relight my fire....


1) Bu havada evde bos bos oturma ödülü olsa kesin ben ipi gögüsleyen kisi olurum * finale kalip and alayinizi elerim !
2) 07 Haziran dogum günüm * ne istiyosun derseler macbookair derim !
3) SU sarkiyi dinliyorum ha bire !
4) Stefan Siegel ' in minik karelerine gözlerimi kisarak bakmayi seviyorum ! tiklayip büyütmeden *
5) Pedikürsüz ve bembeyaz yarali bereli ayaklara terlik giyen kadinlara seminerler vermek istiyorum * bedava !
6)Lütfen sarisin ve röfleli arkadaslara solaryuma girme yasagi ciksin! sigaradan daha vahim bir konu !
7)Brandon Herman * bakasim geliyo sana !
8)İnsanin bazen hayatinda biri olmamasi güzeldir * bazen olmasi güzeldir * ama benim icin simdilik olmamasi daha güzeldir !
9)Rejim liste cizelgemin; ögle kismindaki kabak ve yogurdu görmezden gelip , İtalyan mutfagi agirlikli bir repertuar kurmak istiyorum !

Hiç yorum yok: