13 Ocak 2008 Pazar

icimde ki vicdan azabinin sebebi koca bir nutellayi 3 günde sonlandirmam degil *
gelir gecer spor askimin artik bir istikrara baglanmasidir tek arzum * dönem dönem gaza gelip bir disi Rocky gibi daglarda tepelerde debelenmelerden kisitili kalan sporcu ruhumdur tek sorunum *
spor bir yasam bicimi olsun diye kastirirken bu hedefim hep yarim kalmakta * oysa tv de Ebru Salli 'nin ; hergün 2 saat spor yapiyorum demeclerini kiskanclik ve sinir olma esliginde göz attigimi inkar edemem *
zayif oldugu icin degil spora zaman ayirdiklari ve sikilmadiklari icin kiskaniyorum *
ben mesela kosu bandinda kendimi Hamster gibi hissediyorum * bir denek misim gibi * daraliyorum * bisiklet ise ruhsal cöküntüye sebebiyet veriyor * spor salonunda yan yana konulan bisikletler resmen bir rekabet ortami yaratiyor *
pes etmemeliyim * su postisli hatun bile birakmadi pedali * devam PePeRoNi yilmak yok seklinde * o bisikletlerin tekerleri bir gitse var ya hepimiz olimpiyatlarin tozunu dumanini birbirine harman yapicaz * o derece *
spor salonu ataklarim bu gözlemleriyle sonlaninca * careyi yollara dogaya yürüyüs yapmakla buldum * hem aval aval etrafa bakabiliyor hem yavas tempo yürüyebiliyorsun *
sigara iciyorum hizli kosamam


tavsiye ederim

Hiç yorum yok: