14 Ocak 2008 Pazartesi

öyle yada böyle atar kalbim * destek üniteye gerek yok !


hapsuuuuuuuu
ah blog ahhhh * ben grip oldum * senin haberin yok tabi !
dakikada 500 km hizla hapsuuuuuuu nidalari ile inletiyorum evi *
henüz doktorlara emanet etmedim kendimi *gribin ilk 2 günü önemsemem sonra doktora giderim *
ulan bide su Avrupa'yi kasip kavuran öldürücü grip virüsü gelip beni bulmasin *
ise bak o zaman *
beni helikopterle alin ve tam tesekküllü bir hastahaneye yatirin !
hahahha *
sabah kadin programlarindan almisim zaten gazi *
nasil dramatize ederim olayi var ya : sabahlarin bütün kanallarda ki sultanlari benim icin aglayip iki dakka sonra göbek atsinlar *
ve bana kokulu öpücük yollasinlar * bacilarim onlar benim !

*
*
hapsuuuuuuuuuuuuuuuuu
*
*
*
SİFA NOTU :
1)
BU fotolara bak * ama hepsine bak * ben hastayim sonra bakicam * cok ama cok begendim !
2 ) ben bu satirlari yazarken ahanda
BU sarkiyi dinledim ! kulak ver !*
*
*
hapsuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
agzimi kapatmayi unuttum * pisligim ben !

Hiç yorum yok: