25 Ocak 2008 Cuma


sabahin köründe neden kalktigimla ilgili bir fikrim yok *
*
*
*
sabah; kapali burnumun tetikledigi garip sesim
evrim gecirmis Nese Karaböcek ses tonundan Gönül Yazar ses tonuna terfi ettim *
hadi hayirlisi !kendi sesimi duymaya tahammülüm olmadigi icin konusmamayi tercih ediyorum *
ve güzel bir ses dinlemek suretiyle kulaklarimi sakinlestiriyorum *
Macy Gray imdadima yetisiyor !
*
*
rüya görme konusunda cok basariliyim bu siralar *
istikrarlik da cabasi !
anneme gülerken onun gibi oldum *
millet; kus, böcek, yilan, akrep, fare, at filan görür ya rüyalarinda *
benim olay baska * ben basli basina Holivud yapimlari görüyorum *
allah allahh ne senaryolar * cast filan saglam yani *
gece kalkip bir cogunu yazsam Türk dizi sektörüne bir katkim olur düsüncesindeyim !
*
*
*
artik yazilarimin sonuna NOT bölümü ekledim *
bildigim ve sevdigim linkleri sizlerle paylasicam *
kenarda kösede tutup tursularini kuracak halim yok
ya !!!
ulan hayatimi paylasiyorum sizinle - iki üc linkin aramizda lafi mi olur a dostlar !
kendiniz bulmus gibi gönül rahatligiyla TIK layin
*
*
*
ayakkabi ayakkabi basimin etini yiyorsunuz * KRISTEN LEE paklar sizi !!! simdilik güle güle
*
*
*
NETTE NET OLAN NOTLAR KÜMESİ :

BU * t-shirtler tadindan yenmez !
BU * vintage gözlük kafama takildi !
JULIE BLACKMON * bak bak dur !
OH JOY * keyifler yerindeeeee hocammmmm !!!!
GÜZEL FOTOLAR * nerdeyse biz orda !

Hiç yorum yok: