4 Kasım 2007 Pazar







klasik bir Pazar PePeRoNi yazisi olmasi icin elimden geleni ardima koymayacagimi bilmenizi isterim *
hem feminist hem protest uyandim bugüne *
veryansin edicek seyler bulmaliydim * NTV ' yi özenle actim *
haberleri saglam ve okkali küfürler esliginde izledikten sonra gevsedim *
Hürriyet ' in Pazar ekininde ki baslik tam benlikti ;
Üstü Mekke Alti Paris *
haftalar önce degindigim konuydu bu *
bana görere baslik Üstü Mekke Alti USA olmaliydi * cünkü bunlar egitimlerini usa nin sevkatli ve hosgörülü kucaginda aliyorlar *
insan sormadan edemiyor * madem dini hayat akisin haline getirdin madem seriat istiyorsun niye USA yerine Iran da bir egitim süreci tercih etmiyorsun * niye islam ülkelerinde üniversite okumuyorlar *
bircok islam ülkesinde cok basarili üniversiteler var * niye USA tercih sebebi * cünkü modern hayat onlari cekiyor * cünkü sinema * konserler * giyim kusam * cünkü modern hayatin tüm saasi onlari cekiyor * seriat isterken bir yanlari da modern hayatin her nimetinden yararlanmak istiyor !
eee kilik kiyafette bunun en basta geleni *
*
*









yine krizim tuttu topuklu ayakkabi aldim * yaaa giyemiyorum *ama ben yilmadim * tak takkk topuklu ayakkabi sesini duymadan sokaklari arsinlamak istemedim *bilek ve ayak toplu halde sistiler *yeterrr artik anamiz agladi topuklu giyme diye konustular benimle * oysa ben bankacı hatunlara cok özenirim * devasa topuklu ayakkabilariyla dolanirlar bankada * birini cevirip sorasim gelir * senin ayaklarin sismezmi diye *gercekten bankaci bayanlarin o devasa topuklu ayakkabilarla ayaklari hic onlarla konusmazmi * yeterrrrrr diye *bankanin üst katindakiler daha acayip * onlarin topuklar tam Safiye Soyman topugu *






keske hep Seymen Aga olarak gönüllerimizde kalsaydin *
Kapadokyanin o essiz manzarasinda dizi sekterümüzün ilk agasi olarak hafizalarda kalsaydin *
keske dudaklarini Aysun Kayacı gibi yapip : bi dudaktan bi gidiktan diyip pembe pembe gömlekler giymeseydin agam !

Hiç yorum yok: