1 Kasım 2007 Perşembe


Türkiyede ortalik karisti * herkes gibi benimde icim yandi * kizdim * bircok seye kizdim * tam bir gaz toplumu oldugumuzu gördüm * herseye SMS ve herseye sokak sokak yürüyüsleri *yahu SMS ama neye * neye gidiyor * kim aliyor * bu kadar para toplandiysa niye yillar önce sakatlanan askerlerin protezleri hala en eski model *Amerika 'da savaslardan sonra protez cok gelisti * madem bu kadar SMS patlaması oldu niye bu sakat askerlerimizin protezleri hala en eski sistem *SMS * SMS * SMS *devletin öncelikli görevleri niye son yillarda SMS adi altinda halka paslaniyor *hayda galyannnnn*ardindan sokaklar dolup tasiyor * peki niye bu ampül partisine oy veriyosun ey yürüyen adam *madem 2 ayda bir sokaklarda birlik beraber olacagiz niye bu adamlari bizim basimiza getiriyosun *madem ülkeyi sattiklarini düsünüyosun madem laiklik yazili pankartlarla yürüyorsun niye bu adamlarin bizi temsil etmesine katkida bulunuyorsın *her an herseyden gaza gelen böyle bir toplum olabilir mi *bu iyi mi kötü mü *hee bu gazlarin sonuclari yürüdükleri amac ile paralel gitse eyvallah *ben kalkip yürüsem ne olucak yürüyenlerin yüzde 80 i bu adamlara oy atiyor !hem gaz * hem kaos * hem tezatlik *sinirlendim *ihlamur icmem lazim * bana müsade *

Hiç yorum yok: