27 Kasım 2007 Salı


skinny jeans ler renklendi * aloooo * uyumaaaaa * siz su renk isini düsüne durun * gelin SU sayfaya bakalim *
*
*

*
tam ihlamurumu almisim * farkindayim bu sira ihlamura taktim * dönem dönem bi seye dadaniyorum *
*
herneyse *tv den bir müzik sesi ilisti kulagima * hemen kosturdum tv karsisina * inanmakla inanamamak arasi bocalama dakikalari yasadim * İsmail Yk ve yaninda bonusu YK ailesi * akabinde Cankan derken simdi yeni bir arkadasimiz günes isigi gibi dogdu müzik sektörümüze *öyle bir isik ki *iste bu Mustafa arkadas *asil konu sarki sözleri * sizinle paylasmadan duramiycam sarki sözlerinden bazi bölümler :
*
'' diskolar cok kalabalik kac kacabilirsen cilginligin deliligin dillere destan erkekler de kudurmus kizlara fistan ''
*
''ince beli tatli dili citir citir ediyor akli fikri msn de kizlari gözetliyor cevrimdisi olmayana titresim gönderiyooo bi kereden ne cikar bir öpücük yolla diyor ''
*
nasil ama * bu sözler icinde nakarat kismi yok * daha fazlası icin klibi bir bütün olarak izlemeni tavsiye ederim * bugünden artik hayir gelmez bana * resmen cöktüm

*

müzik ne kadar etkili birsey anlayin !

Hiç yorum yok: