26 Kasım 2007 Pazartesi

sanal gezinti


Bu modeli görünce Türkan Soray'in film kostümleri geldi dimi aklina * koca güller takardi kemerine * cok ama cok sik * uzun boylu bayanlar icin ideal bir elbise modeli *
*
*
ama bundan alakasiz baska birsey takildi gözüme bugün * yesil 60' lar twiggy tarzi yesil elbise * tunik olarak da kullanilabilir *
*
*
amaninnn oda nesiiiiiii
DEVOTTE iki renkli ayakkabilarla karsilastim sanal ziplamalar sonucu * a little retro a little modern diye aciklama yapmislar yanina ayakkabinin * tüm aciklamalara katiliyor * ve bunu istiyorum... hatta rüyamda onlari görmek istiyorum !
bu linkler beni öldürecek * eskiden link mink yoktu be blog ! neler oluyor bize gülüm ?
*
*
ben bu fotograflara bayildim !* beyond retro yesil elbise benim olmali ! olmadi dikilmeli !
*
*
PEDLARS ' da gördügüm Vintage bavullara da bayildim * bayilip * ona, buna ve suna yolladim hemen * sizde bakin eksik kalmayin !
*
*
Diana Orving * tanrim ne kadar keyifli dimi * kadin oldugumuza bazen sükretmeliyiz *
durun bir fincan ihlamur alip geliyorum * yok yok gelmiyorum * isim var *sizi satiyorum !

Hiç yorum yok: