30 Eylül 2007 Pazar

angelina jolie ile hicbi sahsi sorunum yoook (YALAAAN)


basliga aldanmayin siz o tamamen kendimi hakli cikartmak icin : )
sorunum yoktu ama herseyi o baslatti* simdi siz bana kiskanccc mi demek istiyosunuzzzz?
hicde bilee * tamam tamam biraz fazla güzel, yeryüzündeki en güzel dudaklara sahip! '' bana o kadar makaj yapsalar, bende öyle olurum'' mazeretinin sökmiycegi bi hatun kisi * hala kesin ve kesin kiskandigimi söylemedim, dikkatinizi cekerim :) sikir sikir madame dergisini aldik. . . ! operasyonun yarisi tamamlanmisti *abowww herkes makyajli * bizim neyimiz eksik . hemen operasyon malzemeleri getirilir * söyle siyah kedi gözü makyaji ve dudak parlaticisi sürelinelim * bu makyaji jolie'den caldim saniyosunuz dimi . . . ya ne fesatsiniz, aklimin ucundan gecmedi * sacimizi söle en güzelinden bi topuz buda tamam * sirada Holivud elbisesi * kirmizi halilik * dolaplari eseliyip, arkadasin dügününde giyilen elbise tam bizim operasyonu tamamliycak bisey *

DI DI DINNNNNNN ve karsinizda jolie'nin tramvay carpmisss hali :) benmi kiskandimm? yooo ben taktir ediyorm demistin zaten en basindan beri * (ama profosyonel makyöz yoktu o ayri yani :)

Hiç yorum yok: