26 Eylül 2007 Çarşamba

mutlaka dinlemelisiniz...


kosmusum düsmüsüm kalkmisim sevismek sevmekten gelir inanmisim elimden tuttugunda öyle bir güvenmisim ki bize bir sey olmaz sanmisim HEEEP SANMIISIIM
mayin tarlasinda bir adam sevmisim ask sanip da soyunup korkusuzca cirilciplak kalmisim
ask filmlerinde olur ya iste öyle sevmisim sonunda bedenim saglam bulunmus yüregim paramparca


eveet sebnem ferah´in İstanbul Symphonic Project'le 10 Mart 2007'de İstanbul'da verdiği konserin kayitlari


ben dinlemeye doyamadim bu sayfa benim oldugu icin benim önerilerim yer aliyor kendimi birdenbire cok önemli zanettim sevgili okuyucularim ben dinledim sizde mutlaka dinleyin pisman olmazsiniz


Tracklist:
1. Intro
2. Okyanus
3. Can Kırıkları
4. Çakıl Taşları
5. Delgeç
6. Ay
7. Ben Şarkımı Söylerken
8. Babam, Oğlum
9. Mayın Tarlası
10. İyi - Kötü (Dans Pisti)
11. Sigara
12. Dünya
13. Bugün
14. Sil Baştan
15. Oyunun Sonu
16. Yağmurlar
17. Deli Kızım Uyan
18. Yeniden Doğup Gelsem
19. Ben Bir Mülteciyim
20. Fırtına
21. Hoşçakal
22. Vazgeçtim Dünyadan
23. Bu Aşk Fazla Sana

Hiç yorum yok: