27 Eylül 2007 Perşembe

saclaaaaaar


allahim bazen inanamiyorum kendime * sen aylarca zorla sarisin olmaya calis * inadina kendi sac rengini inkar edip illa ben de Madonna gibi olucam diye yirtin * hatta sacinin sarisini koyu bulup mirin kirin et * sonra kalk hopppp birgün kafana essin ve kalk saclari koyuya boya * tam ikizler burcuna yarasir bir tavir sergiledim * beni taniyanlar bunu yadirgamadi * zira bendeniz * tatile onuzumda saclarimla gidip eve 3 numara erkek kafasiyla dönen bi insanim * annem 3 numara saca diretmedigim icin memnun * biliyorum icinden hep evde kalicagimi düsünüyordu * herkes durumdan hosnut * en cok ben *
ne garip ya * bir erkek kalkip saci hakkinda bi post yazarmı acaba * oysa bizim icin nekadar önemli * saclarini dagitirsin rüzgarlara dagitirsinnnnnnn*

tabikii bu olayin saclarimi küt istiyorum diye uzatip*yine hooop kestirdiim versyonuda var*

Hiç yorum yok: