27 Eylül 2007 Perşembe


Be Good or Be Gone ' i böyle sessiz sakin dinledim sonra *
dinledigi seyi zorla birilerine dinletmek isteyen tipler vardir ya * tam onlardan oldum bugün *
psikolojik baskiya tabii tuttum herkesi * sikici bir tipi oynadim bugün anliycaganiz *
bir ara kac duyumuz oldugu hakkinda kafa yordum * fizikcilerin dört bes boyutlu oldugunu söyledikleri evrenimizde * kimbilir 5 degil besbin duyumuz vardir * biliyorum kesfedilmeyi bekliyorlar ! *
PePeRoNi dedi dersiniz *
hala sikiciyim farkindayim *
bu 5 duyu konusuda acmadi sizi *
sonra
sonra
Wittgenstein gibi aski dünya disi olarak mi degerlendirsem diye düsündüm *
i ihhh *
bu konuda sarmadi beni *
daha hic acilmamis bir Pringles var mutfakta *
acaba usul usul oraya mi yaklassam *
kutunun dibini bulup Nirvana yapsam *
tamam simdi sizi satmak zorundayim *
kusura bakmayin *
soganli Pringles * kokmak istemem !

Hiç yorum yok: