26 Eylül 2007 Çarşamba

PePeRoNi kimdir, ne yer ne icer, ne sever ne sevmez



NASIL BIRI?:
kendide bilmiyor.tek bildigi ikizler burcu oldugu.her ne hikmetse 80% buna uymasi.

PePeRoNi, SENDE BELGESEL KANALI VE CNBC-E IZLIYORUM DİYE YALAN ATMIYCAKSIN DIMI BIZE? :

hayir atmiycam. diziler bicak sirti, avrupa yakasi, hatirla sevgili kacmaz (pek saglikli bi görüntü cizmedigimi biliyorum:).

SENİN İCİN EN ÖNEMLİ SEYLER.ÖZELE GİRMEZSE?:

ailem arkadaslarim.canlarim onlar benim yaaaaa.msn tayfasi; yalarimmmm:)

HOBI VE FOBILERIN DIYE SALAKCA BI SORU SORMIYCAM KORKMA..SOSYALLESME CANAVARMISIN?:
hayir sanirim onlarin yaninda asosyal kaliyorum.ben cake yaparim,müzik dinlerim,iyi mekanda iyi calan müzik dinlerim.ama kültür gezileri yapip,her türk insani gibi profosyonel fotografci oldugumu sanip,akm 'de bale izlemiyorum....haaaa bii itiraf daha tiyatroyada gitmiyorum .ama bunla gurur duyuyorum..ayyyyyyy:)

NE YERSIN ,NE ICERSIN?:
patates,köfte ikilisi.kizartma.allah dimi?:),pizza,icli köfte,balik, midyeye tapiyorum,zeytinyagli dolma,kisir,mücver,simit&cay,beyaz cukulata ve milka, limonata, cay.sushi ile sekil yapmamiz sartmi...e tamam o zaman sushi var bide.

MÜZİK?:
Red Hot Chili Peppers klasigimdir.onu bi yere koyalim önce sööyyyylee.linkin park,limp bizkit,weezer,papa roach,gob,busted,backyard babies....biraz romantik yaparsak:audioslave.biraz sert yaparsak :staind,within temptation.biraz tribe baglarsak :muse,him,coldplay,incubus,james blunt,bjork,placebo

TÜRKÇE MÜZİK?:
teoman, mfö, bülent otacgil, vega, sebnem ferah, athena vs.. vs..


KOMİK?:
3-4 kisi yürüyen cade kizlari : ben kendilerine miniaturk diyorum,dar jean giyen erkek modeli,kendini canpolat sanan erkek modeli ki bunlar 2 sene önce birer Seymen aga'ydi.Cep telefonunun etinden sütünden yumurtasindan yararlanmayi hayat bicimi benimsemis insan türü.erkek arkadasiyla yemege ciktiginda ;ben salata aliyim diyip,karsinda ki erkegi kebap yemekten alikoyan hemcinslerim


Hiç yorum yok: