5 Ekim 2007 Cuma


2 günde mucizeler oldu ve misil misil uyuyorum sanmayin * henüz bir gelisme yok * yardim cagrilarimi duyup imdadima yetisip mail atan arkadaslar hepinize tesekkürler * ne varsa deniycem * olay boyut degistirip gözlerime yansidi * ooooo da neeeeee * faltasi gibi gözler * sis göz kapaklari * hüüüüüü * Oya Aydogan bile torbalarini aldirdi daha güzel oldu bee aynaaaaa***

siz asil olaya bakin * sabaha karsi uyumusum ben * eksik kalmis olmiyim diye o arada rüya bile gördüm * apandist ameliyati oluyorum rüyamda * hahah * nasil aksiyon ama * ambulans * aciller * full eksin * sabah kalkinca tabirlere zipladim netten * rüyada apandist ameliyati olmak iyi kismet bulmak ve evlenmek demekmis * hahahhaha * kizlar ben yolcuyum * bakin basinizin caresine * rüya benim * apandist benim * kismet benim * HIHHHHH !*

Hiç yorum yok: