5 Ekim 2007 Cuma

sosyal iceriklii POST


bu siralar ülke gündemi de geriyor beni ey blog !
anla beni iste * gazeteleri sinir icinde bitiriyorum * bakin 2007 yilinda hala kuduzdan meydana gelen ölümler var * simdi bu kuduz vakasi yüzünden civarda ki bütün kedi ve köpekler canli canli gömülür * kalibimi basarim * bayiltmaya gerek bile duymazlar *
*
*
*
yine konu sapti *
gazeteler diyordum *
türban tartismasi haftalar birinci sayfalarda yerinde duruyor * daha da durucak * Dilek Önder ' in yazisini okudum * mutlaka okuyun * günün yazisi ilan ettim bunu !*
*
*
*
birsey söylemek istiyorum *
benim de sikayetim var * kapali kizlar cok acik giyiniyor * ben de onlardan tahrik oluyorum * ne olcak simdi ? * mesela düsük bel jean giyiyorlar * catal meydanda ama kafa kapali * nasil olcak bu is Beyaz hocam ? * mesela acik ve sexy ayakkabilar giyiyorlar * diyelim ben saclardan tahrik olmuyorum ama ayaklardan oluyorum * nasil olcak bu is ? * ben de onlarin öyle giyinmesini istemiyorum * ilimli islam kizlarimizin her uzuvunun görünmesi bende celiski yaratiyor * cok dar jeanler giyiyorlar * peki o zaman bas kapamanin amaci cokdan sapmiyormu ? kapaliyim ama en az aciklar kadar aykiri ve cilginim imajina bürünmeleri yapay durmuyormu ? nasil ve ne sekil olmak istediklerini onlarda bilmiyor * ne kadar kötü bir sey bu *
kapali kizlarimizin skinny jeans ler ve kisa üstlerle * aman bi firsati olsada göbegimiz aciliverse durumlari ne olacak ? manikürlü french ojeli ayak tirnaklari ne olucak ? ben de buna bir cözüm istiyorum hükümetten * dedigim gibi ya ben kapali kizlarimizin sac telinden degilde * o topuklu ve sexy acik ayakkabilarindan tahrik oluyorsam ? Beyaz Hoca top sende .

Hiç yorum yok: