23 Ekim 2007 Salı

kalbine giden yol * MARS *

cuku cuku*lata soslu sakizli muhallebi kalbine gidermi acaba ???

yasi henüz ufak olup ciddi bi iliskiye adim atan arkadaslara iliskinin saglikli yürümesi icin ufak tiyolar mars'in istekleri bunlarla sinirli kalmaz * sadece sakizli muhallebi ile yirtamazsiniz * daha bol bol güzel yemekler yapmalisin * annesinin pilavini aramamali mesela * yaz kis olimpiyatlari dahil * lig ayrimi * ülke ayrimi olmadan her futbol müsabakisini onunla izlemelisin* mac sonrasi yorumlari izlemelisin * kumandayi teslim etmelisin * cok seri olarak aksam cay servisini yapmalisin* ailesini en az onun kadar sevmeli hatta abartip bagriniza basmalisiniz * sevdiginiz marslinin kiz kardesi var ise onun erkek kardesiyle arasinda ki özel bagin arasina girmemelisiniz * saygida kusur etmemelisiniz * zira siz ailesi hakkinda kötü bisey derseniz o ailesine daha bi baglanir * ondan susmaniz iliskiniz acisindan en en hayirlisi olacaktir * alisveris merkezlerine yaninda bi marsli varken gitmemelisin * * dip boyanin geldigini bi marsli görmemeli zira kendi göbegini görmez ama senin dip boyani dilinden düsürmez*telefonu caldiginda kimmmmis arayan kelimesini asla kullanmayin * * her kilomu aldim sorusunun cevabi * sacmalamaaa ya sende takinti yaptin seklinde size geri dönecektir * kaybolan anahtarlik * araba anahtari * gözlük * kalem * bi telefon numarasi yazili olan post it ve cüzdanini aramasinda büyük rol almalisiniz * bulamazsaniz kabak size patlar * ben onu masanın üstüne koymustum kesin sen bi yere koydun seklinde * * erkekler basit, kadinlar ise karmasik sistemde yaratilmis iki canli türüdür * erkeklerin es gectikleri her noktayi biz kafamizda yorariz * düsünürüz* tartariz * mutlu olmak icinde onlarla ilgili noktalarin cözümlerini onlarin cözüm yoluyla cözmeliyiz * basite indirgeyerek * kafaya takmayarak * evet sevgilim annenin tereyagli pilavi benim zeytinyagli pilavimdan bin kat daha güzel diyerek * hatta tüm samimiyetimle söylüyorum görümcemi senin onu sevdigin kadar seviyorum diyerek * öhöm * * sonda ki öhöm disi bloggerlarla aramda ki gizli mesajdir

Hiç yorum yok: