18 Ekim 2007 Perşembe

EDITÖRÜN SECTIKLERI :)

editör ün sectikleri diye baslik atarlar ya.... bende kendi sayfamin editörü ilan ettim kendimi. Mert'de onayladi (mert editörüm ben dimiii) oy birligiyle kabul edildi :)
eveeet ben bu sezon bunlari begendim efendiiiim













sonbahar geldi alis veris yapmak lazim
benim vazgecilmezim H&M oraya girince kendimi kaybediyorum
artik 30 a yaklastigimi giyim tarzimdan bile hisediyorum daha bi kadinsi sik kiyafetlere yöneliyorum magazalarda
bu sezon icin zaten dolabimda olan bi sürü kemer var onlari cici cici elbiselerle takmaya niyetliyim altina kirmizi ankle-boot larimi giyinecegim bikmistim zaten yazliklardan iii oldu yani gelsin sonbahar giyinelim elbiselerimizi....
beni sevindiren yeni trend yüksek belli pantolonlar ay neydi o oturunca hatta bazilarinda ayakda bile gözüken catal görüntüsü düsük bel devri kapandi simdilik....












Hiç yorum yok: