1 Ekim 2007 Pazartesi


aaa dostlar hep ben mi konusucam *
biraz siz bana anlatin *
bu uykusuzluk icin ben ne yapicam * geceleri ayakli bir cin oluyorum * 3 4 farketmiyor * kendimi zorlamasam sabahliycam ama zorla uyuyorum *

sakin ha rezene cayi ic demeyin * zira bi boka yaramıyor * gece uyku problemim var * yasayip atlatan varsa lütfen mail box ima ziplasin * spor yap kendini yor * bitki cayi * süt filan yazmayin

gündüzleri uykulu oluyorum * gece gündüz karisti bende * hooppp ne oluyoruz ya * bu nereye kadar sürer böyle * ilelebet gecelerimi bir uyur gezer edasi ile mi sürdürücem *

sersem sabahim Öncel Özicer ' in yazisinla keyiflendi * son yazilari cok güldürüyor beni * zeki laf sokuslari var * Tokyo Police Club ile güne hizli giris yapildi * gece uykusuzlikla debelenirken kolacan ettigim linkler beni mutlu mesud etti * 99 girl ne keyifli dimi *

Hiç yorum yok: