18 Ekim 2007 Perşembe

sir olmak istiyoruuum

hani daralinca kendini atmak istersin ya * saga sola * oraya buraya * bavullu veya bavulsuz * atmak istersin kendini biyerlere * soranlara ''daraldim kacicam '' diyince de herkes ders vermeye baslar * bak nereye gidersen git sorunlarin seninle gelir derler * herkes psikolog kesilir * dünyanin neresine gidersen git sorunlarin seni takip eder derler * hoppalaaa * simdi tüm bilimsel ve alayli tezleri KENDIMCE cürütüp diyorum ki * yok kardesim mevcut ortamdan birazcik uzaklamak insana iyi gelir * mekan degistirmek * hava degistirmek * evet konular baki kalir lakin beyin hücreleri nefes alir * daraldim kacmak istiyorum buralardan * ama inaniyorumki bi gün istediim olcak ve ben buralari terk etmis olcam * kasmiyorum bi gün olcak biliyorum * tanri hirs yapmayan tipleri daha cok seviyor biliyorum * cok hirslilar birer canavar gibi geliyor gözüme * ben kendim gibi rahat tiplerle rahat ediyorum * sorumsuz demedim dikkat ederseniz * konu yine sapti neyseee kisaca AFROCAAAN S.O.S

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de Afrocanım ben de yardım ederim, gezerik hepberaber sen hele bi' gel de. :D

PePeRoNi dedi ki...

TERKOOS TERKOOS
hatta dediin gibi ayaklarimiza ve kicimiza kramp girene dek dolasiriz

sonra cafe de yayilip latte icelim :)